Ik ben cliënt Ik ben ouder/voogdAAA

Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best om onze begeleiding af te stemmen op de wensen van onze cliënten en die van hun ouders en verwanten.

Er kunnen situaties ontstaan waar jij, als je bij ons begeleiding (dagbesteding) krijgt, hier ontevreden over bent. Dit geldt natuurlijk ook voor jouw ouders en verwanten.

Deze ontevredenheid noemen we een klacht. En klachten, daarover gaan we met elkaar in gesprek. Vaak helpt het al om met een begeleider te praten. Misschien heb je dit al gedaan? Of misschien wil of kan je dat niet? Dan kun je een klacht indienen.

Dit kun je rechtstreeks doen via erisietsmisgegaan.nl. Dit is een onafhankelijke klachtenregeling en erkende geschillencommissie.

Mijn naam is John en ik ben verantwoordelijk voor de klachtenregeling als klachtfunctionaris

Stap 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Stap 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Geschillencommissie Zorg, Komt u er met Special Coaching niet uit, dan kunt u de klacht rechtstreeks indienen via: de Geschillencommissie Zorg. U kunt hier formeel uw klacht indienen. De procedurestappen hiervoor staan online, op: erisietsmisgegaan.nl U kunt de procedure ook opvragen bij de klachtenfunctionaris.

    Klachtenformulier​​

    Hoe wil je contact hebben over deze klacht?

    X

    ISO-9001 gecertificeerd (dagbesteding)

    Hallo! Wij zijn Pura VidaX
    Chat met Pura Vida

    Leuk dat je op onze website bent. Kunnen wij je ergens mee helpen of heb je een vraag? Wij zijn goed bereikbaar via Whatsapp! 😃